Nappasin itselleni tuolta elegialta, mielestäni hänellä oli todella kauniita pohjia. Tosin olen kuluttanut aikaa ehtimiseen monta iltaa ja löytänyt monta todella kaunista pohjaa blogiin, eri tekijöiltä. Vahinko että vain yhtä voi käyttää kerrallaan.

Tämä pohja on enemmän minun makuuni kuin se punainen valmispohjaSilmänisku. Todella kaunis ja jotenkin, utuinen, romanttinen, mystinen.. Vaikkakin mieleni teki kovasti jotain lempiaiheeseeni liittyvää, nimittäin fantasiapohja! Olisi hieman siistiä laittaa sellainen pohja, jossa kauniin  kullan ja punertavanhohtoinen, sulavalinjainen (ehkä itämainen) lohikäärme lentää kohti tornia, joka muistuttaa pitkässä varressa olevaa lumpeenkukannuppua, jonka päällä on väreilevä ohut vesikalvo..

Äh, nyt minun tarinani tihkuu jo tännekkin. Tietenkään kukaan ei ole voinut tehdä pohjaa minun ajatuksistani. Enhän ole tarinaa minnekkään vielä julkaissut, se elää tällä hetkellä vain minun mielessäni ja osittain koneemme sisuksissa. Voi kumpa minulla olisi aikaa jatkaa tarinaani. Kaipaan takaisin siihen mystiseen Eternan maahan, missä kohoaa maaginen Valuen torni, keskellä ikisumumetsää ja sen sisään kätkeytyvän järven rannalla. (okei, tökerösti kirjoitettu, mutta en minä sitä tarinaa tähän kirjoita, niin olkoon)

Mutta joo. Palataampas takaisin maan pinnalle. Meillä sairastellaan vieläkin. Tytöllä on ollut taas kuumetta ja yskä on kamala. Lauantaina kävimme kokolla ja siellä Lellu oli vielä normaali itsensä. Autolle päästyä tyttö alkoikin sitten oksentamisen, eikä se tahtonut loppua ollenkaan sille illalle, eikä johtunut liiasta makeansyönnistä. Tyttö kun ei ole kova syömään karkkia, vaan suurin osa trulleilupalkkioista on vieläkin syömätä. Eli siinä oli sitten sen illan loppu. Poitsulla ei onneks ollut kuumetta enää, mutta yskii tuokin vielä aika pahasti. Mutta Lellun yskä, pelkään hiukan josko flunssa ja oksennustauti ovat tuoneet jotain ilkeitä jälkitauteja. Lellu nimittäin valitti eilisen päivän korvakipua ja silmä näytti tulehtuneelta. Tosin nyt ei ollut enää niin paha, että menisikö itsekseen pois?

Itsekkin olen kipeäksi tulossa. Eilinen päivä meni potiessa päänsärkyä ja olo oli tosi hutera. Noinkohan minullakin meinasi käydä ökkötauti kylässä, ainakin maha kiersi pahasti aina, kun yritti syödä. Tai juoda. Iho onkin niin kosketusherkkä, että oli hiukan vaikeuksia laittaa vaatteet päälle, kun tuo kangas tuntuu pahalle ihoa vasten. Polvikin reistailee vaihteeksi ja voivoi voi... Jospa lopettaisi tuon itsesäälimiukumaukun. Elämässä on muutakin kuin kipu.

Mutta nyt minä sanon hetkeksi jos toiseksikin aurevuor tai sinnepäin, ja haen kupin kahvia. Sen jälkeen alan tutkia naamakirjaa ja muita sivustoja, joissa pyrin käymään säännöllisesti. Som moro!