Olen Niin tyytyväinen itseeni, että.

Sain eilen Siivottua koko kämpän. 120 neliötä lattioiden lastausta, pesua. Lasten makkareissa vaihdoin järjestystä ja olohuoneessa. Tosiaan, olohuone. Mitäs minä siellä tein? Tyhjensin huoneen kaikesta, huom! kaikesta ylimääräisestä (lapset auttoivat kirjahyllykaman kanssa). Vaihdoin kaikkien kalusteiden paikkoja (isäntä autto tuon kirjahyllyn kans, se on painava!) ja nyt se huone näyttää hienolta. Kyllä nyt omakehu haisee ja pahasti! Pyykkiäkin kerkesin pestä sen kolme koneellista siinä sivussa.

Nyt on olo mukava kun ei pöly leijaile ympäri taloa niin paksuna (ainahan sitä pölyä on). Siinä eilisessä huhkasussa on vain se huono puoli, että olen kuin halvauksen saanut nytte. Yön nukuin huonosti, kääntyilin ja vääntyilin sängyssä hyvää asentoa etsien. Kun vihdoin olin nukahtaa, sain kamalan yskänpuuskan. Lima keuhkoissa lähti liikkeelle ja olin tukehtua. Kamala tunne. Tänä aamuna ja pitkin tätä päivää olen ollut pahuksen kipuherkkä. Jo vaatteet ihoa vasten saa minut irvistelemään niiden aiheuttaman kivun johdosta. Itku oli tulla tuossa aamusella, kun kävin lyhyellä kauppareissulla. Selkä oli naksahtaa lukkoon.

Minulla on Fibromyalgisia oireita, vaikka ei se sitä ole oikeasti. Kuuluu tähän perussairauteen nuo kivut. Ainahan minä olen kipee jostain eikä helpottavaa lääkettä ole. Ainakaan mulla. Täytyy vaan jaksaa eteenpäin. Kyl se tästä taas, kunhan lihaksia venyttelee ja muistaa lepäillä (malttaisikin).

Tässä katselen ulos ikkunasta. Mikä ihana ilma tuolla onkaan! Olisi niin mahtavaa lähteä sauvakäveleen tonne ulos auringonpaisteeseen, ah. Silti pitää ny malttaa. On parei, etten ihan piippuun itteeni vedä tai saan vaan pahan migreenikohtauksen. Se on muuten se viimeinen kroppani keino ilmoittaa mulle, että nyt on aika levätä.Mut kyl ois kumminkin ihana lähtee nyt lasten kans mäkeen tai retkeileen tonne ulos. Aa mikä ihana elämys oiskaan paistaa makkaraa nuotiolla ja kattoo ku muksuilla ois hauskaa. Itekki nauttis raikkaasta ulkoilmasta samalla. Umm, jospa sitä lähtis lasten kans pihalle sitten iltapäivällä. Sitten kun esikko on saanu läksyt tehtyä ja ollaan syöty ruokaa.


Mut eipä siinä, lähtis vasun tehtävän kimppuun.