Tänään se taas iski. Tuo pannahisen näkö kun se reistailee, niin ei voi oikein kunnolla nettiä tai mitään muutakaan selata. Joku varmaan haluaa jotain tietoa tästä asiasta, tai sitten ei. Kerron kumminkin kun mieltä vaivaa.

Tähän perussairauteeni kuuluu kaikenlaisia "sivuoireita", kunten nyt tämä kaihi. Minulla on jo usean vuoden ajan ollut molemmissa silmissä "jotain hiutaleita mykiössä". Parisen vuotta sitten sen todettiin olevan kaihia ja viime syyskesästä sain ajokiellon. Kaihi oli sen verran iso, ettei autolla ajo ole enää turvallista. Tosin ei minulta vielä kortti pois lähtenyt, mutta en kyllä suostu enää ajamaan autoa. Ties kenen päälle pian ajaisin jos puolsokiana lähtisin ajeleen.

Vaikka kaihiuutinen oli minulle muutaman viikon kuin tuomio, olin silti helpottunut. Nyt sain vastauksen siihen, miksi tie tuntui katoavan heti näkösältä, kun joku ajoi vastaan autolla tai muulla vastaavalla. Oli ihanaa tietää syy siihen, miksi vastaantulijan valot häikäisivät niin pahasti ja hämärän laskeuduttua oli niin vaikea ajaa. En ollutkaan pöljä ja tylsä ihminen, vaan minulla oli oikea syy kännikuskina ajamisen lopettamiseen.

En minä kyllä monesti kuskina ollutkaan. Tosin vielä harvemmin minä itse olin kuskattavana. Minulle ei alkoholi sovi, enkä näe mitään järkeä juoda itseäni ääliökuntoon. Ei minusta ole koskaan ollut hauskaa seurata muiden juhlivien ihmisten toilailua. Ajatelkaas nyt, mitä hauskaa siinä loppujen lopuksi on, kun juo ittensä siihen kuntoon että konttaa pitkin pihoja, oksentelee ja rääkyy. Huutaa ja räyhää ja yleisin mitä olen kuullut känniääliön suusta on: MULLA ON NIIN HAUSKAA ETTÄ VOI VITTU!!! ja sitte lentää laatta, vedetään pitkin pituuttaan maahan, nähdään joku ihastus tai kaveri yms. suutelemassa jotain.. Kiitos ei. En minä kuitenkaan mikää absolutisti ole. Otan silloin kun huvittaa ja niin paljon kuin huvittaa. Tosin se saattaa olla joku lasillinen limsaa sekoitettuna pariin senttiin kirkasta. Ravintola annoksina mitattuna ehkä 2 - 3 paukkua illan mittaan ja harvemmin kuin kerran kuussa. Kännissä olen ollut viimeksi kolme vuotta sitten.

Mites minun ajatukseni nyt nuin karkasivat. Minähän valitin sitä kun ei nää enää pelata mahjongia [url=http://www.playok.com/fi/mahjong/]kurnik[/url] (saapi nähdä onnistuinko laittaan linkin niin kuin halusin..)

Mistähän minä seuraavan kerran sitten höpisen.. se jääköön nähtäväksi