Kopsasin tämän meemin ir-me-li.vuodatus.net/blog/1911480 tuolta ja vastailen kysymyksiin parhaani mukaan. Eikä sitten naureskella siellä ilman ! No ei vaiskaan, tää on oikeesti aika hauskaa.

 

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Me ei oikeestaan tunnettu toisiamme enne seurustelun alkuas, mut soiteltu oltiin toisillemme noin viikon, toista.

Kuka pyysi ketä ulos?
Minä pyysin miestäni ulos kaverini piiitkällisen suostuttelun jälkeen. ( oikeesti kaveri ano ja ulvo: Mää kuolen tänne tylsyyteen, jos ei mitään tapahdu! vaadi, et se sun poikakaveris tai mikä onkaan, lähtis meille kuskiks! Oikeesti tääl on tylsää! )


Kuinka vanhoja olette?
Kumpikin ollaan vähän vajaa 30, mut mäpä oon vanhempi, lällällää!

Onko teillä yhteisiä lapsia?
Jo vain kaksin kappalein.

Entä lemmikkejä?
Kaksi kissaa ja toinen näyttäis olevan paksuna.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

Kun kumpaakin vatuttaa niin tulee puututtua toisen asioihin turhan kärkkäästi.

Kävittekö samaa koulua?
Eipä käyty.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Eipä olla, eikä edes naapurikunnista.

Kumpi on älykkäämpi?
Kyllä nupit menee aika tasan.

Kumman sisaruksia näette enemmän?

Itseasiassa mieheni sisaruksia. Minen näe veljeäni kovinkaan usein, ollaan sen verran eri elämäntilanteissa.

 

Kumpi on herkempi?
Vaikee kysymys. Minä kai näytän tunteeni useemmin, mutta on mun miehelläkin tunteet ja hyvä sydän.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Joko tällä kylällä tai sit naapurikunnissa.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Varkaus tai hämeenlinna, ei muista.

Kummalla on hullummat eksät?
Ei meil oo hulluja exiä siinä mielessä vaikka menneisyys onki.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Aika tasan puntit menee. Ollaan yhtä tulta ja tappuraa

Kumpi laittaa ruoan?
Tässäkin tulee puntit tasan. Ollaampa me melkoisia..

Kumpi on sosiaalisempi?
Taitaa olla tuo isännys, minä olen aika syrjäänvetäytyvä, loppujen lopuksi.

Kumpi on siisteysintoilija?
Taidan olla minä, vaikka jaksaminen tuokin omat rajoitteensa intoiluun. Kaapit pitää olla aina järjestyksessä, jopa kupit yrittää olla sotilaallisesti kaikilla korva just samaan suuntaan, ja lautaset kokojärjestyksessä. Vaatekaapitkin mielellään tyyliä liki särmätty pinkka ja ei, en ole käynyt armeijaa.

Kumpi on itsepäisempi?
Mies, vaikka saisin minäkin mennä mieleni mukaan. Minä vain satun viihtymään kotona.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Melkein tekisi mieli vastata, että mies kun kerta nukun niin laidalla, mut oikee vastaus on, et hääkin nukkuu liki laidassa ja väliin jää sit tyhjää. Meillä on tällä hetkellä patjoissa korkeuseroa noin seitsemän senttiä. Mulla paksu superlonpatja selkäni takia ja miehellä runkopatja. Ei ole häävi paikka tossa keskellä.

Kumpi herää aikaisemmin?
Minä viikonloppuisin ja lomapäivinä, mies silloin kun sillä on aamuhuki työpaikalla.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Oi tää tuo muistoja.. Itse asiassa oltiin autossa. Hän kuskina enolleen ja tämän naiselle. Minä hänen vieressään ja kaverini (se joka pyys mua soittaan nyk. mieheni kuskiks meille) takana riitelevien rakastavaisten vieressä. (puh, on sitä helpompiakin tapoja viettää ensitreffit.)

Kummalla on suurempi perhe?
Miehelläni. Hällä on kaksi veljeä ja siskopuoli.

Saatko usein kukkia?
Muutaman kerran olen saanut, mutta en usein. Niillä kerrotaan todella suuria tunteita meillä.

Kumpi on mustasukkaisempi?
Ja mitä tähän pitäisi vastata? Öö.. Jo kauan sitten teimme sopimuksen, emme vahdi toisiamme, jos jotain tapahtuu, niin siitä kerrotaan heti. Toki meillä on myrskyjä ollu, mutta mustasukkaisuutta.. En usko, että kamalasti olisi kummallakaan. Tää on oikeesti vaikee selittää.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Kyllä se oli menoa heti, eikä vain meininkiä. Vaikka yritin minä pelästyttää mieheni kertomalla heti toisilla treffeillä, mikä olen ja mitä on odotettavisa. Eipä tuo vielä ole hylännyt minua, joten..

Kumpi syö enemmän?
Hävettää myöntää, mutta minä se syön enemmän. Tai sit mies. Öö.. Taitaa olla tapauskohtainen asia.

Kumpi pesee pyykit?
Tasan menee tämäkin. Tai ehkä minä, tai en tiedä. Tasapeli.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Kyllä se mies on, se ymmärtää enkkuakin. Minä kun nään engkaltia niin tuskanhiki nousee ohtalle. Minä luovutan kaikki asennushommat kiltisti kullan taitaviin käsiin.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Mies, mulla ei oikein tuo näkö pelaa. Mut oottakaas kun tuo kaihi leikataan, ja jalat viel pelaa niin..